3 Rahsia Cara Tradisional Cina Pembersihan Buah Pinggang Anda Segera

3 Rahsia Cara Tradisional Cina Pembersihan Buah Pinggang Anda Segera

Buah pinggang anda memainkan peranan penting dalam fungsi badan harian anda. Tanpa itu, anda tidak boleh membersihkan darah anda dan dengan itu anda terdedah kepada penyakit kencing manis, penyakit jantung, kanser, gout, dan lain-lain penyakit metabolik utama.

Orang Cina telah selalu berfikir bahawa ia adalah salah satu organ penting di dalam badan. Iaitu, orang Cina mengatakan bahawa buah pinggang yang besar adalah kunci kepada kualiti orang bodoh hidup dan kesihatan. Sepanjang sejarah mereka membangunkan cara untuk membersihkan buah pinggang, kerana mereka menyangka bahawa buah pinggang sangat kotor kerana sisa penumpukan apabila membersihkan darah.

Akhirnya, orang Cina maju 3 cara rahsia membersihkan darah dari abad pengajian yang kini dikenali kepada semua orang!

1. Shaofu Zhuyu Paishi

Ini ubat herba mengandungi ekstrak angelica Cina, debunga Typha, Cinnamon, najis Trogopterorum, Peony, Adas, Corydalis, mur, Ligusticum, Cinnamon dan letupan goreng halia. Anda boleh membeli dari doktor cina atau herba dan mudah diperolehi.

Ini boleh membersihkan buah pinggang anda hampir serta-merta, sebaik sahaja anda minum jamu ini. Digunakan untuk beratus-ratus tahun, ini adalah cara terbaik untuk membersihkan buah pinggang anda!

Teh 2. Dandelion

Teh dandelion boleh dibeli hampir di mana sahaja. Anda boleh membelinya dari kedai runcit tempatan anda Cina atau rumah teh walaupun baik. Bukan sahaja teh ini sihat untuk buah pinggang anda, teh ini mempunyai rasa yang sangat baik kepadanya!

Dandelion membantu mengurangkan asid urik yang meningkat asid urik saintifiknya untuk membina batu-batu dan parut di dalam buah pinggang. Minum teh ini akan membantu mengurangkan asid urik dan dengan itu membantu untuk mengusir buah pinggang.

Urut 3. Buah Pinggang

Kadang-kadang herba dan semula jadi tidak boleh melakukan semua kerja. Cara mudah untuk mendapatkan membersihkan buah pinggang adalah urutan buah pinggang.

Untuk melakukan urutan buah pinggang, anda perlu mencari buah pinggang anda. Buah pinggang anda perlu kira-kira 3 inci di atas pelvis anda di belakang anda. Untuk mengurut, anda perlu cawan tangan anda seperti anda memegang air dan bertepuk sekitar belakang anda. Ia harus membuat bising bertepuk tangan seperti memerangkap udara dan ini akan membantu bergetar buah pinggang anda. Adakah ini untuk 5 minit sehari dan anda boleh berakhir dengan buah pinggang sihat!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar