Membeli Ayurvedic Healing Products

Membeli Ayurvedic Healing Products

Ayurveda adalah satu amalan perubatan alternatif yang semakin notis di seluruh Amerika Syarikat. Akarnya terletak di India purba dan ia menggunakan pelbagai jenis terapi bukan konvensional. Penggunaan ubat-ubatan herba adalah di antara mereka rawatan kerap digunakan dalam penyembuhan Ayurveda. Dengan populariti yang semakin bertambah, limpah kurnia maya makanan tambahan Ayurveda dan ubat-ubat herba boleh dibeli secara online. Seperti dalam apa-apa, walaupun, produk perlu dibeli dengan berhati-hati.

Amalan perubatan Ayurveda adalah berdasarkan kepada falsafah bahawa penyakit adalah hasil daripada ketidakseimbangan dalam hidup. Apabila merawat sesuatu yang menyakiti, ia termasuk minda dan semangat pesakit, dan juga badan fizikal, dan berusaha untuk membawa ketiga-tiga kembali ke dalam kira-kira.

Ubat-ubatan herba adalah sebahagian besar daripada kaedah rawatan yang digunakan untuk penyembuhan Ayurveda. Antara herba yang digunakan adalah terkenal kepada dunia barat, tetapi hanya kerana ramai yang tidak dikenali dan tidak tersedia kepada orang ramai melalui pengeluar komersial di Amerika Syarikat. Atas sebab ini, sebilangan besar ubat-ubatan Ayurveda tradisional yang dibeli daripada syarikat-syarikat yang beroperasi di China, Taiwan dan India.

Campuran herba tradisional yang digunakan bagi tatatertib perubatan sering campuran herba dengan logam dan mineral, dan kajian perubatan JAMA 2008 terbukti satu perlima daripada produk Ayurveda, kedua US- dan asing yang dihasilkan, mengandungi tahap berlebihan plumbum atau merkuri. Bagaimana ini boleh terjadi? FDA dapat menangkap penghantaran besar produk-produk yang diimport, tetapi pembelian individu dibuat secara online dengan mudah slip melalui retak. Oleh kerana kajian ini, India telah menggubal undang-undang baru yang memerlukan bahawa pengeluar berlesen ubat-ubatan Ayurvedic menyatakan dengan jelas pada bekas kehadiran mana-mana logam berat.

Bagi pengguna, jawapannya adalah mudah. Tahu sebanyak mungkin tentang apa yang anda membeli sebelum anda membelinya. Syarikat-syarikat ternama dan organisasi seperti Ayurvedic Healing Herbs menawarkan produk untuk dijual dalam talian. Seperti dalam mana-mana ubat atau makanan tambahan, penggunaan ubat-ubat herba yang digunakan dalam penyembuhan Ayurveda perlu mengikut arahan betul-betul, dan ia harus serius berkata walaupun perkara digambarkan sebagai "herba" boleh membahayakan badan jika disalahgunakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar