Peregangan Latihan untuk menjadi lebih tinggi

Peregangan Latihan untuk menjadi lebih tinggi

Tinggi adalah elemen yang sangat penting dalam kehidupan kita sama ada untuk mendapatkan keyakinan kami atau lain-lain. Jika anda adalah salah satu daripada banyak yang tidak berpuas hati dengan ketinggian anda dan akan mengambil apa-apa langkah-langkah untuk meningkatkan ketinggian anda, anda perlu terus membaca artikel ini. Artikel ini akan memberikan kamu dengan tiga senaman regangan yang berkesan untuk menjadi lebih tinggi.

Gantung A senaman mudah tergantung membolehkan berat batang tubuh yang lebih rendah anda untuk meregangkan tulang belakang anda dan mengurangkan ketegangan antara vertebra anda. Ia adalah disyorkan bahawa anda tergantung sekurang-kurangnya 30 minit seminggu. Terdapat tiga latihan tergantung biasa yang boleh dilakukan yang tergantung bar, tergantung lutut-up dan juga twist gantung. Menambah berat buku lali dengan rutin gantung anda lebih jauh boleh memaksimumkan ketinggian anda.

Kering Berenang Tanah: Latihan ini memberi perhatian kepada bahagian bawah belakang anda. Latihan ini boleh meningkatkan daya tahan dan nada anda kembali lebih rendah otot. Tiada peralatan yang diperlukan untuk latihan ini. Latihan ini bukan sahaja sesuai untuk perjalanan, hidup latihan bilik tetapi juga sedikit pelbagai untuk latihan rutin biasa anda.

Shift Pelvik: Pelvik anjakan digambarkan sebagai latihan pinggul yang hebat untuk meningkatkan pelbagai gerakan batang anda lebih rendah dan pinggul. Latihan belum berkuatkuasa mudah akan membuat anda berasa regangan yang biasanya berlaku atas dan ke bawah tulang belakang dan di pinggul anda.

Push Up India: India Push up adalah senaman latihan kekuatan biasa dilakukan dalam kedudukan yang terdedah. Ia adalah pergerakan di mana anda menolak diri anda dalam arka. Daripada pergi lurus ke atas dan ke bawah, anda perlu kembali dan depan juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar