Selesema dan Selesema - Fight Mereka Dengan Ekstrak Elderberry

Selesema dan Selesema - Fight Mereka Dengan Ekstrak Elderberry

Selesema dan selesema telah menjadi satu masalah bagi manusia untuk masa yang lama dan terdapat masa ini tiada penawar untuk maladies ini yang menimpa kita kebanyakannya dalam musim musim sejuk. Semua jenis ubat semula jadi dan rawatan rumah digunakan untuk merawat selesema dan selesema dari sup ayam ke piala kecil rum. Ramai daripada rawatan ini boleh memberikan sedikit kelegaan tetapi kami masih menanti hari apabila penawar akan dijumpai.

Beberapa ubat-ubatan herba yang digunakan untuk melawan atau merawat selsema dan flu. Penggalak sistem imun seperti ginseng dan Echinacea yang untuk membantu sesetengah orang. Mungkin ubat herba yang paling menarik adalah elderberry. Elderberry telah digunakan sebagai ubat untuk selesema, selesema dan jangkitan sinus untuk masa yang lama. Baru-baru ini kajian perubatan telah mendapati bahawa elderberry sebenarnya membuat menyediakan peningkatan sistem imun,
sifat pertempuran anti-radang dan virus.

Selesema boleh menjadi penyakit agak jahat, yang boleh menurunkan imun penyakit sistem keupayaan pertempuran dan membenarkan radang paru-paru atau lain-lain penyakit yang serius untuk berpegang. Atas sebab ini rawatan perubatan harus dicari apabila sesiapa mendapat selesema. Sama ada ia menjadi selesema bermusim atau selesema babi H1N1 terdapat ubat antiviral seperti Tamiflu yang akan membantu.

Sebagai bantuan tambahan dalam menyediakan pelepasan, herba seperti elderberry boleh used.Elderberry dipercayai meningkatkan sistem imun dengan meningkatkan pengeluaran badan-badan yang cytokines menurut satu kajian yang melibatkan proprietari SAMBUCOL ekstrak elderberry, yang telah dilakukan pada tahun 2001. A kajian 60 orang yang mempunyai tanda-tanda selesema telah dijalankan pada tahun 2004 dan ini mendapati bahawa orang-orang daripada mereka yang diberi ekstrak elderberry selama 5 hari pulih empat hari lebih awal daripada orang-orang yang telah diberikan plasebo. Tidak ada bukti yang menunjukkan bahawa ekstrak elderberry boleh mengelakkan bukti yang flu.The tidak mencadangkan bahawa ia akan mengurangkan keterukan jangkitan dan akan menggalakkan pemulihan lebih cepat.

Untuk hasil yang terbaik ekstrak elderberry perlu diambil, mengikut arahan pembuat, sebaik sahaja gejala selesema pertama muncul. Ekstrak elderberry Seragam boleh didapati di kedai-kedai makanan kesihatan dalam sirap atau kapsul form.There adalah kesan sampingan yang mungkin seperti reaksi alahan atau senak sederhana tetapi ini agak jarang berlaku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar